dijous, 4 d’abril del 2013

Una mica d'història (El meu primer clàssic), Un poco de Historia (mi primer classico)


Doncs si, si la Walt Disney te els seus clàssics perquè jo no? 
Avui m'ha picat per recordar-me d'un curt que vaig fer fa cosa de un any mes o menys, estic molt orgullós d'ell, ja se que es pot millorar, però que cony es el meu primer treball seriós de debò, per cert l'audio no es l'original l'he tingut que canviar per problemes amb el youtube.

Pues si, si la Walt Disney tiene sus classicos porque yo no?
Hoy me ha dado para revisar un "viejo" corto que hice hace un año aproximadamente, estoy muy orgulloso de él, vale, ya se que hay cosas por mejorar, pero coño es mi primer trabajo serio en animación, a si, antes que se me olvide el audio no es el original, tuve problemas con el youtube y los derechos de autor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada